Ceník

Ceny vedení účetnictví a daňové evidence podle konkrétních individuálních požadavků a potřeb klienta. Ceny za účetnictví sjednáváme jako měsíční paušální úhrady nebo jako odměnu za jednorázový účetní úkon. Níže je uveden orientační ceník služeb.

Z důvodu zjednodušení evidence a stanovení fixních nákladů je možno přistoupit po vzájemné dohodě na stanovení měsíční fixní odměny, která by zahrnovala veškeré uvedené sazby v níže přiložených ceníkách. Nutnou podmínkou pro stanovení stálé odměny je smluvní vztah uzavřený minimálně na jeden kalendářní rok, přičemž s každým naším klientem bude uzavřena smlouva o vedení účetnictví či daňové evidence v souladu s ustanovením § 1746 odst. 2 zákona číslo 89/2012 Sb., ve znění pozdějších novel, ve které garantujeme  smluvní ceny za jednotlivé služby.  Stanovená výše smluvní odměny bude minimálně valorizována podle průměrné míry inflace publikované Českým statistickým úřadem, a to zpětně, vždy k 1. lednu každého kalendářního roku.

Orientační ceník

Služba do 30 dokladů a prvních 10 sběrných dokladůcena bez DPHcelková cena s DPH 21%
Daňová evidence - neplátce DPH14001694
Daňová evidence - plátce DPH19002299
Účetnictví - neplátce DPH20002420
Účetnictví - plátce DPH26003146

V případě, že dojde k přesáhnutí služby do 30 dokladů (základní tabulka), tak k výše uvedené službě je nutné připočítat extra služby nad 31 dokladů a za následných sběrných dokladů 11 a více.

Službacena bez DPHcelková cena s DPH 21%
nad 31 dokladů v účetním deníku a hlavní knize28,9335 Kč za položku
Za každých dalších 10 sběrných dokladů500,00605 Kč

Naše společnost nabízí i zpracování mzdové agendy, která je nedílnou součástí každého podnikání.

Mzdové službycena bez DPHcelková cena s DPH 21%
Zpracování mezd zaměstnanců289.26350 Kč měsíčně za zaměstnance
Zpracování mezd zaměstnanců nad 25cena individuální
Výpočet mzdy na DPP a DPČ247.94300 Kč měsíčně za dohodu
Příplatek za zpracování mzdy zaměstnanci, na kterého je vedena exekuce123.97150
správa exekucí, evidence pracovních úrazů330.58400 Kč/1 hodina
Přihlášení nového zaměstnance na OSSZ a ZP165.29200
Odhlášení zaměstnance z OSSZ a ZP165.29200
Příprava pracovní smlouvy a výměru - HPP165.29200
Příprava pracovní smlouvy a výměru - DPP a DPČ123.97150
Personalistika1652.902000 Kč za měsíc

Naše společnost  je ochotna Vás zastupovat při různých administrativních činnostech, tedy při jednání s úřady, vést Vaší administrativu, jednat za Vás, dohlížet na datové schránky a další jiné důležité věci pro Vaše podnikání.

Další administratitvní služycena bez DPHcelková cena s DPH 21%
Správa datové schránky dle objemubude dopočítáno podle objemu250 - 550 Kč za měsíc
Skladové účetnictvíbude dopočítáno podle objemuod 250 Kč za měsíc
Kniha jízd247.94300 Kč za vozidlo
Silniční daňbude dopočítáno podle objemu2000 Kč za 3 vozidla a každé vozidlo 500 Kč
Každá započatá hodina účetních prací (třídění  a  pořizování  dokladů)330.58400
Zpracování účetní závěrkybude dopočítáno podle objemuod 3500 Kč
DPH380.17460 Kč za období
Zprostředkování daňového poradce1239.671500
Styk s úřady paušální odměna za službu bez hodinové odměny661.16800
Styk s úřady hodivá380.17460 Kč za hodinu
Příprava a průběh kontroly (FÚ, OSSZ, ZP)380.17460 Kč za hodinu
Paušál  za  zprostředkování  odložení  daňové  povinnosti pro fyzické osoby4958.686000
Paušál  za  zprostředkování  odložení  daňové  povinnosti pro právnické osoby9090.9111000
Cestovné (pro účetní doklady, zastupování u úřadů apod.)-15 Kč/Km